7/3/10

ΟΧΙ ΑΛΛΕΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΜΙΣΘΩΝ ΚΙ ΕΠΙΔΟΜΑΤΩΝ ΜΑΣ, ΥΠΟΥΡΓΕ ΜΟΥ


-Υπουργέ μου, είμαι ένας απλός δημόσιος υπάλληλος και ζητώ με σθένος μία μικρή αύξηση στο μισθό μου και τις λοιπές αποδοχές, γιατί παίρνω λίγα λεφτά.
-Μα, ποιος σου είπε πως παίρνεις λίγα καλέ μου δημόσιε υπάλληλε;

-Η Γιούροστατ, υπουργέ μου, έτσι λέει, ότι ως Έλλην και ως επιστήμων παίρνω τα λιγότερα απ’ όλους του δημόσιους υπάλληλους άλλων χωρών της αγίας ζώνης του Ευρώ. Δώσε μου μια αύξηση, υπουργέ μου!.. Λίγα παίρνω.
-Λίγα; Μην τα πιστεύεις αυτά καλέ μου δημόσιε υπάλληλε. Τα λένε οι Ευρωπαίοι γιατί υπολογίζουν τις αποδοχές σου με βάση τα πλαστά στοιχεία που δίνουμε στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Με πραγματικά στοιχεία, δεν παίρνεις λίγα, αγαπητέ μου δημόσιε υπάλληλε, παίρνεις περισσότερα απ όσα δηλώνουμε στην Ευρώπη ότι κονομάς…

Και μια και μου το θύμισες, να σε πετάξω ένα έκτακτο φόρο στο δόξα πατρί, κονομημένε μου!

Πατριώτισσες, πατριώτες, οι εποχές δεν προσφέρονται για να ζητάτε λεφτά, γιατί σήμερα παραπάνω λεφτά ζητάνε μόνο οι κονομημένοι.

Μη διατυπώνετε οικονομικά αιτήματα θα σας φορολογήσουνε και το σώβρακο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: