1/8/12

Επειδή μου φταίνε πάντα οι άλλοι


Αναρτήθηκε 31/10/2008
 Όταν τίθεται θέμα και θέλω να το παρακάμψω:
  • Σε συνοδηγό μου στο αυτοκίνητο λέω, «Οδηγώ τώρα, τα συζητάμε μετά». 
  • Σε μέλος της παρέας λέω, «Θα σε πάρω εγώ τηλέφωνο και μου τα λες». 
  • Στη δουλειά λέω στον υφιστάμενό μου, «Κάνε μου μια αναφορά να το δούμε». Σε όποιον έστησα σε ραντεβού, λέω, «Είχε κίνηση στο δρόμο». 
  • Στο στρατό ως αξιωματικός λέω στο φαντάρο, «Βγες στην αναφορά παραπονούμενος». 
  • Για να δώσω χαμηλό μισθό σε υποψήφιο υπάλληλό μου, λέω «Τώρα περνάει κρίση ο κλάδος».
  • Για να μη δώσω αύξηση σε ήδη υπάλληλό μου λέω, «Είμαι έτοιμος να κλείσω την επιχείρηση».
  • Στο μαγαζί έχω κουτί παραπόνων. 
  • Στημένος στον τοίχο έχω ξεχάσει το θερμοσίφωνο αναμμένο. 
  • Στον ενοχλητικό πελάτη μου έχω άλλη δουλειά να κάνω τώρα. 
  • Στην υπηρεσία κάνω μια ΕΔΕ. 
  • Στη Βουλή κάνω μια εξεταστική επιτροπή. 
  • Στην οικογένεια κάνω την πάπια. 
  • Στη γυναίκα μου κάνω τον κουρασμένο. 
  • Στο συνάδελφό μου κάνω τον ανήξερο. 
  • Στον εισαγγελέα ως υπουργός κάνω τον παραπλανηθέντα. 
  • Πριν τις εκλογές λέω «μετά τις εκλογές» 
  • Μετά τις εκλογές κάνω τον ξεχασιάρη. 
  • Στη μέση της θητείας μου λέω «Παραλάβαμε χάος». 
  • Πριν τις επόμενες εκλογές κάνω το θύμα. 
Και πολλά άλλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: