30/3/08

ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ VS ΑΡΚΟΥΔΑ

Τέλειωσε επιτέλους, γιατρέ μου, το τρεχαλητό την Ολυμπιακή Φλόγα;
Να την ξαποστείλουμε μια ώρα αρχύτερα γιατί μας ζορίζουνε οι φιλοθιβετιανοί,
θα πλακωθούνε στο τέλος με τίποτα φιλοκοσσοβάρους,
ότι αυτοί δεν κατουρήσανε στο πηγάδι και τρέχα γύρευε.
Ευτυχώς που παρακάμψαμε τη Σκόπελο.
Προλάβαμε και την κάψαμε στο τρέχα άναβε.
Περσινά ξινά σταφύλια, θα πεις, αλλά την είχαμε ξεχάσει πέρσι.

Του το είπα, γιατρέ μου και στη Βουλή.
Δεν αντέχω άλλο τον εκβιασμό που μου κάνει
κι αυτό θα διαταράξει σοβαρά τη σχέση μας.
Θέλει ντε και καλά ο Γιώργος να τον μονιμοποιήσω
στην αντιπολίτευση, αλλά πίστεψέ με,
αυτό είναι κάτι που δεν εξαρτάται από μένα.
Είναι πάνω απ’ τις δυνάμεις και τις αδυναμίες μου.
Δυστυχώς, άλλος αποφασίζει.

Τον νίκησα βέβαια στην πρόταση δυσπιστίας,
αλλά ήταν σα να έκλεβα εκκλησία.
Άσε που πριν προλάβω να χαρώ τη νίκη μου
μας βγάλανε πρόγραμμα στο You Tube.
Στο βίντεο ένας παλιός ηθοποιός παριστάνει εμένα
και μια αρκούδα παίζει το ρόλο του Γιώργου.
Κι εγώ καβαλάρης, αντί ο μαλάκας να εξαφανιστώ
με ελαφρά πηδηματάκια,
ξεπέζεψα και πήρα ένα κλαδί να την αντιμετωπίσω.

Παλέψαμε σθεναρά, αλλά όπως θα δεις κι εσύ, γιατρέ μου,
η αρκούδα ήταν μαϊμού.

Δεν υπάρχουν σχόλια: