25/3/08

ΣΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟΝ "NA GELLAS"

ΓΑΛΑΖΙΟΣ: Σόρι, έλειπα τετραήμερο με αφορμή
την επέτειο της εθνικής μας παλιγγενεσίας.
Με υψηλό αίσθημα ευθύνης κι εθνικής αμύνης
πήγα να εορτάσω μαχόμενος, ΚΥΠ γουόκινγκ
στα σύνορα με τα Σκόπια.
Είχα μαζί μου και τη γραμματέα μου.

ΚΟΚΚΙΝΟΣ: Είμαι ΚΚΕ, αλλά στις επόμενες εκλογές
θα ψηφίσω ΣΥ.ΡΙΖ.Α. γιατί τώρα έχω ελπίδες να πάρω
το αίμα μου πίσω: θα πετύχω επιτέλους το 17%. ΖΗΛΙΑΡΗΣ: Εγώ τελικά δεν θα ψηφίσω ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ.
γιατί άκουσα πως ο Τσίπρας τα ’χει με τη Ναυπλιώτου.
ΠΡΑΣΙΝΟΣ: Το ίδιο άκουσε κι εκείνος, αλλά θα ψηφίσει ΣΥ.ΡΙΖ.Α.

Να γίνει σύμπραξη ολόκληρης της Αριστεράς;
Α. Ναι
Β. Ναι;

ΚΟΥΙΖ: Ποιο αριστερό κόμμα από τίγρης έγινε γιγάτος;

2 σχόλια:

Avanti68 είπε...

Ρίξε μια ματιά στο βιντεάκι.Θα εκπλαγείς....
http://www.youtube.com/watch?v=JJu05PLfrZc
Καλό βόλι...

Dimitris Tsakalias είπε...

Λάμπρο,

Μπήκα στο μπλογκ του απίθανου κι εκπλήσσομαι που δεν τον μαζεύουν οι ίδιοι.

Αισθάνομαι τυχερός κι ευχαριστώ τη σκέψη του "στρατηγού" Ζαχαριάδη που δεν νίκησε στον εμφύλιο, αν και δεν υπήρχε τέτοια περίπτωση έτσι που τα σχεδίασε όλα στο γραφείο του.

Εγώ αν δεν βαριόμουν ν' ασχολούμαι με γραφικούς θα πρότεινα στον "αγωνιστή" να ρωτήσει τον Ορέστη Κολοζώφ επί του θέματος.

Εκείνος φαίνεται σοβαρός άνθρωπος, ίσως του τα πει καλύτερα.

Ελπίζω μετά να του επιτρέψει ο "Άρης Βελουχιώτης" να ζήσει.

Στείλε το βίντεο στο site του Ριζοσπάστη. Ίσως το δημοσιοποιήσουν, αν δεν το έχουν κάνει ήδη. Θέλω να πέσει πολύ γέλιο.

Όσο για το ότι ο Στάλιν ήταν ομοφοβικός, είναι κάτι που, ομολογώ, με προβληματίζει εδώ και χρόνια για την "ακεραιότητά" του. Ήταν και παπαδοπαίδι του κατηχητικού και κάτι θα έχει δει ή θα έχει αισθανθεί να γίνεται πίσω του.