19/8/12

ΔΕΧΟΜΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

Από ανάρτηση 29ης Μαρτίου 2008

Μια έρευνα για τους bloggers τρομοκράτησε το κατεστημένο που αμέσως μόλις τη διάβασε τους την έπεσε για να τους ενσωματώσει κι αυτούς στο σύστημα.

Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΜΑΡΤΥΡΙΑ (Τους καταγγέλλω)
Διάβασαν ότι ο Έλλην μπλόγκερ σημειώνει κάτω από 100 επισκέψεις τη μέρα. Είδαν ότι εγώ έχω πάνω από 250 και μ’ άρχισαν τις απανωτές δυσβάστακτες προτάσεις:


1) Ονομαστό δημοσιογραφικό συγκρότημα προσφέρθηκε να με κάνει ένθετο στο κυριακάτικο φύλλο του. Αρνήθηκα, γιατί ήθελα να κρατήσω την ανεξαρτησία μου, την ελευθερία στην έκφρασή μου και την αυθεντικότητα του λόγου μου.

2) Μεγάλο κανάλι με ζήτησε να παρουσιάζω το πρωινό του μαγκαζίνο 6-10. Αρνήθηκα γιατί θα είχα απέναντί μου το φίλο μου τον... δεν θυμάμαι τ' όνομά του. (Έχουμε ένα χρόνο να μιλήσουμε μεταξύ μας και καλό είναι ν’ αποφεύγουμε ο ένας τον άλλο)

3) Ραδιόφωνο της πόλης μου πρόσφερε τη θέση του διευθυντή, αλλά τους είπα όχι, γιατί τους ξέρω εγώ τι κουμάσια είναι οι διευθυντάδες και δε θέλω να τους βλέπω μπροστά μου, ούτε τους ίδιους ούτε τους καθρέφτες.

4) Εκδοτικός οίκος ήθελε να γράψω μυθιστόρημα με ήρωα έναν μπλόγκερ σαν τα μούτρα μου. Τους έκλεισα το τηλέφωνο, γιατί έχω ως αρχή, όταν σε κάποιους πουλάω μούρη, να τους κρατάω μούτρα.

5) Ένα γραφείο τηλεοπτικών παραγωγών μου πρότεινε ωμά να φτιάξω από τα post μου σενάριο για σίριαλ. Αρνήθηκα, γιατί εμένα τα γραπτά μου είναι τρομερά, μιλάμε, δεν παίζονται.

6) Διαδικτυακό ψαχτήρι μου πρόσφερε ένα εκατομμύριο δολάρια για να μ’ αγοράσει. Απέστρεψα το πρόσωπο, γιατί τα πολλά λεφτά φέρνουνε πολλούς μπελάδες. (Τα λίγα λεφτά φέρνουνε περισσότερους μπελάδες, αλλά δεν είναι της ώρας να το συζητήσουμε)

7) Γνωστή ισπανόφωνη Αμερικανίδα τραγουδίστρια και ηθοποιός (χορεύει κιόλας) μου έκανε πρόταση γάμου. Την χυλοπίτιασα, γιατί ήθελα να βρίσκομαι στην Ελλάδα, κοντά στις εξελίξεις και τους αναγνώστες μου. Δεν ήθελα να κουβαληθεί εκείνη εδώ, γιατί θα μας τρέλαινε, έτσι όπως κουνάει την ουρά της.

8) Παναθηναϊκή ποδοσφαιρική ομάδα απαίτησε να με συμπεριλάβει στο ρόστερ της (ψησταριά σημαίνει) για τερματοφύλακα. Αρνήθηκα, γιατί οι καθημερινές προπονήσεις δεν θα μου επέτρεπαν ν’ ασχολούμαι τέσσερις ώρες με το μπλογκ μου, όπως άλλωστε λένε και τ’ αποτελέσματα της έρευνας.

Συνάδελφοι, μη ντρέπεστε. Δημοσιεύστε κι εσείς στα σχόλια τι σας πρότεινε το σύστημα για να σας καταπιεί κι εσάς, αλλά αρνηθήκατε μετά βδελυγμίας.

5 σχόλια:

apologia pro sua vita είπε...

Μεγάλη κατασκευαστική εταιρία μου προσέφερε βίλα κοντά στη θάλασσα,ευάερη, ευήλια, με όλα τα κομφόρ, άδεια αναψυκτηρίου και τους Ινδούς δώρο. Αλλά τους το ξέκοψα, εγώ την Κυψέλη δεν την αλλάζω. Το μπλογκ μου που το διαβάζουν δέκα νοματαίοι δεν ανταλάσσεται με βίλες. Μπορεί να πεινάω, αλλά μπλογκ έχω. Κι έτσι τα προβλήματα που έχω να λύσω θα τα σκεφτώ αφού γράψω το ποστ μου,ανεβάσω τις φωτογραφίες μου και σχολιάσω τους υπόλοιπους μπλόγκερς. Λέτε να φταίει που δεν έχω σπουδάσει Μάρκετινγκ?

Ανώνυμος είπε...

ΖΗΤΗΣΑΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟ ΜΠΟΥΡΙ ,ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΨΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΦΛΟΓΑ... ΤΟΥΣ ΤΟ ΑΡΝΗΘΗΚΑ... ΤΟ ΜΠΟΥΡΙ ΔΕΝ ΞΕΠΟΥΛΙΕΤΑΙ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ...

Elias είπε...

Ο Παπανδρέου θέλησε να με κάνει Γραμματέα του ΠΑΣΟΚ, όμως του έκλεισα το τηλέφωνο κατάμουτρα. Θα συνεχίσω να πολεμώ το σύστημα απ' έξω.
Η Ιερά Σύνοδος με παρακάλεσε να αναλάβω έμμισθα το Γραφείο Τύπου της Μητρόπολης, αλλά έπεσε επάνω στη σθεναρή αντίστασή μου. Δε θα ξεπουλήσω την αυθεντικότητά μου για 30 αργύρια.

Τα υπόλοιπα αργότερα, πρέπει να φύγω, τηλεφωνούν πάλι από το Μαξίμου.

pentanostimi είπε...

εγω που να στα λεω Μητσο,δεν προλαβα να ξεμυτισω στο διαδυκτιο
ως πενταμοστιμη και πολιτικολογια
και ειχα μπαραζ προκλησεων
-να παω μαγειρισα στον Καραμανλη
-να ψηνω σουβλακια στου Μπαιρακτάρη
-να γινω port parole του Γιωργακη
-μακιγιεζ και αποκλειστικη συνοδος του Τσίπρα
-να γραφω στον Αναποδο τυπο...
-να γινω συμβασιουχα στο Λιαπη
-να γραψω τη βιογραφια του Αλαβανου
η Παπαρηγα με ζητησε επισης για πορτιερισσα στον Περισσο
ο καρατζαφερης ακομα....
Να μην ξεχάσω ΤΗΝ προταση για παρατραγουδο στην Αννιτα.αυτη τη σκεφτομαι σοβαρα.Τι λες Μητσο΄μ?

Ρα-τα-τα-πλαν είπε...

Eμένα μου πρότεινε η Κοντολάϊζα να ονομάσει το κρατίδιο (sic) της πρώην (και... επόμενης... Μακεδονίας) "hurricanekatrina" και αρνήθηκα, για να βάλω την πατρίδα μου σε μπελάδες...να μπλέξουμε και με μετεωρολόγους;