29/3/08

ΨΥΧΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ 29/03/2008

Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ, ΓΙΑΤΡΕ ΜΟΥ

Ευτυχώς, γιατρέ μου, που ο Γιωργάκης έβαλε τον Μανωλάκη τον Καψή
εκπρόσωπο Τύπου του. Αυτό δεν έκανε;

Βγήκε τις προάλλες το παλληκάρι στο Μέγκα κι έδωσε συγχαρητήρια στον αρχηγό του για την κατάθεση της πρότασης δυσπιστίας.
«Κατάφερε έτσι να συσπειρώσει τα στελέχη του», τον άκουσα με τα μάτια μου να λέει στην τηλεόραση και βρήκα τι να πω κι εγώ στην τελετή λήξης της πρότασης.

Γι’ αυτό άλλωστε έχουμε τους συνταγματικούς θεσμούς.
Για το καλό των κομμάτων μας, που, σημείωσε, γιατρέ μου
κι αυτά είναι συνταγματικοί θεσμοί. Πώς λέει ο λαός,
«Το ’να χέρι νίβει τ’ άλλο και τα δυο μουντζώνουνε».
Το πρόσωπο. Καλό αυτό, ε, γιατρέ μου;
Μόνος μου το βρήκα, γιατί είμαι έξυπνος εγώ.

Κάποιοι λένε ότι ο έξυπνος δε λέει ποτέ, «Είμαι έξυπνος»,
γιατί δεν το καταλαβαίνει. Τότε όμως τι έξυπνος είναι;
Έσκισα πάλι.

Πάντως κι εμείς φέραμε την Ελλάδα άλλο ένα βήμα μπροστά
και στην ενημέρωση.
Παλιά οι δημοσιογράφοι μάχονταν για το κασέρι.
Πιο παλιά για την ίδια την ενημέρωση.
Σήμερα σκίζονται για το Cash-έρι.
Τι πα να πει αυτό, γιατρέ μου;

Γιατρέ μου; Πού πήγες, γιατρέ μου;

-Σταμάτα πια, ρε Κώστα, τις πρόβες στον ύπνο σου!
Θα ξυπνήσεις τα παιδιά.

-Χρρρρρρ! Χρρρρρρ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: