20/3/08

Δεν Έχουν Ηθική

Όχι, ρε Μανωλάκη. Δεν ξέρω αν αυτοί στη ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ είναι τα καλύτερα παιδιά του κόσμου. Δεν μ’ ενδιαφέρει κιόλας, αλλά είμαι σίγουρος ότι δεν είμαι με τη ΔΕΗ, γιατί είμαι πολλά, αλλά μαλάκας δεν είμαι...

Δε γουστάρω το νταβατζιλίκι τους. Η κωλοΔΕΗ έχει εδώ και αιώνες ενημερωτικό άσυλο.

Πριν από χρόνια ξεκίνησαν «μάχη» κάτι ψόφιοι κοριοί, ότι οι στύλοι διαφημιστικών πινακίδων είναι υπεύθυνοι για θανατηφόρα τροχαία. Ρε χαμένα κορμιά, οι κολώνες της ΔΕΗ που βρίσκονται στα πεζοδρόμια όλων των κεντρικών δρόμων 5-6 πόντους από την άσφαλτο και όχι πίσω από προστατευτική μπάρα πόσα παιδιά στείλανε στο νεκροταφείο;

Το 90% των πυρκαγιών σε δάση που δεν ανακοινώνονται οφείλονται σε καλώδια της ΔΕΗ, επειδή η «κυρία» γράφει στα παλιά της παπούτσια την υποχρέωσή της να καθαρίζει τη διαδρομή της μεταφοράς ρεύματος με κολώνες.

Έτσι κι αλλιώς στις πόλεις δεν επιτρέπεται να υπάρχουν κολώνες και γυμνά καλώδια. Η μεταφορά ηλεκτρικής ενέργειας πρέπει να γίνεται υπόγεια, όπως αντίστοιχα κάνει ο ΟΤΕ και η ΕΥΔΑΠ. Μόνο στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας η ΔΕΗ κάνει την καλή κυρία.

Η κυρα-ΔΕΗ, μας έχει για ηλίθιους. Νομίζει ότι δεν ξέρει όλος ο κόσμος το κόλπο για να μη γράφουν τίποτα εναντίον της τα χοντρόκωλα δημοσιογραφάκια-εκδοτάκια. Τα ταΐζει καλά με διαφημίσεις στα κωλοέντυπά τους για να βγάζουνε τη ΔΕΗ ηθική τσατσά του μπουρδέλου της Ελλάδας.

Στο κάτω-κάτω από πού κι ως πού οι νταβατζήδες της ΔΕΗ ακριβαίνουν το ρεύμα για να πληρώνω εγώ τα κέρδη των φίλων τους επιχειρηματιών που αναλαμβάνουν να χτίσουν εργοστάσια παραγωγής;

Με πειράζει που έχω διακοπές ρεύματος στο σπίτι μου, αλλά για πρώτη φορά γουστάρω που δεν πηγαίνω κόντρα στο ρεύμα. Όταν μου το κόβουν, εγώ ακολουθώ το ρεύμα με το μηχανάκι μου και βρίσκω ένα καφενείο με φως να τη χωθώ για μια ώρα και να επικοινωνήσω με ανθρώπους. Γουστάρω και που δεν έχω στο κεφάλι μου δελτία ειδήσεων. Όχι και να παραπονιόμαστε, δικέ μου!... Μάθε να χαίρεσαι και ν' απολαμβάνεις ό,τι δε σε σκοτώνει.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Έπρεπε η ΔΕΗ να γίνει ΝΔΕΗ για να πάρουμε είδηση τι καπνό φουμάρει; Έπρεπε το Καραμανλάκι ν' απειλεί τους εργαζόμενους της ΔΕΗ με βρεγμένη Σανιδά; Ή μήπως έπρεπε να μένουμε χωρίς ρεύμα για να βγουν τα παραπάνω στη φόρα; (Δε με νοιάζει αν στενοχώρησα το Μανωλάκη το Γκαψή, που άλλη δουλειά δεν είχε την πέφτει κι αυτός στους απεργούς)

Δεν υπάρχουν σχόλια: