29/3/08

ΓΙΑΤΡΕ ΜΟΥ, ΚΑΤΙ ΞΕΧΑΣΑ

Οι καλοί λογαριασμοί κάνουν τους καλούς φίλους, γιατρέ μου.

Αν οι Σκοπιανοί είναι πραγματικοί φίλοι μου,
δεν θα υποχωρήσουν για το όνομά τους,
έτσι θα με βοηθήσουν ν’ ασκήσω ένα βέτο ξεγυρισμένο
εμποδίζοντας την είσοδό τους στο ΝΑΤΟ.
Οπότε και σ’ αυτούς θα κάνω καλό, αλλά κι εγώ
ξεπετάω καπάκι μια με-γελειώδη συγκέντρωση για το κατόρθωμά μου,
θα έχω και καμιά Βανδή ή Ρουβά να τραγουδάνε
κι από κάτω τα πρόβατα θα έχουν ξεχάσει και το ασφαλιστικό
και τον ΟΤΕ και τον Ζαχό και θα ζήσουνε αυτοί καλά
κι εμείς (φυσικά) καλύτερα.

Γιατρέ μου, την Κυριακή πάλι δε θα κοιμηθώ καλά.
Στις τρεις το πρωί θα πρέπει να ξυπνήσω για να βάλω
τα ρολόγια μου μια ώρα μπροστά στις τέσσερις.
Και θα μου κλέψουν μετά και μια ώρα ύπνο.

Α, ναι, οι Αμερικανοί θα επενδύσουν απλόχερα
και χλιδάτα στα Σκόπια, αλλά απαιτούν ως αντάλλαγμα
την προβολή του εθνικού τους χάμπουργκερ.
Γι’ αυτό ο Μπους επιμένει ώστε τ’ όνομα να θυμίζει Macedonia.
Δες την τελευταία πρότασή του, μαζί με τη σημαία,
που τη δίνει δωρεάν στο κλαμπ σάντουιτς:


Δεν υπάρχουν σχόλια: