4/9/07

ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΟΣ ΣΥΓΧΩΡΕΜΕΝΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ

  • Κάθε Σεπτέμβριο κλαίγομαι ότι δεν έμειναν πια στη χώρα μας άλλα δάση….
    …μέχρι τον επόμενο Ιούλιο, όταν με χαρά διαπιστώνω ότι διαθέτουμε κι άλλα για κάψιμο.

  • Και χαίρομαι γι’ αυτό, αφού μου δίνει τη ευκαιρία να βρίζω τους εμπρηστές και τους καταπατητές της γης που εγώ θ’ αγοράσω σαν οικόπεδο.

  • Αλλά συγχωρούμαι, γιατί αυτά, λέω, τα κάνω για τα παιδιά μου.

  • Από κάθε Δευτέρα των εκλογών βρίζω ασταμάτητα την κυβέρνηση που μόλις ανέδειξα…
    …μέχρι την Κυριακή των επόμενων εκλογών που θα την ξαναψηφίσω.

  • Κι ενδόμυχα χαίρομαι γι’ αυτό, γιατί έτσι θα βρίσκομαι σε θέση να βρίζω γι’ άλλα τέσσερα χρόνια.

  • Αλλά συγχωρούμαι πάλι, γιατί αυτά, λέω, τα κάνω για την πατρίδα μας.


  • Τις νυχτερινές ώρες μιας καταστροφής ή τρανής αδικίας είμαι πολύ αριστερός σωτήρας…
    …μέχρι το πέμπτο ποτό που θα με στείλει στο κρεβάτι και το πρωί ήσυχα-ήσυχα στη δουλίτσα μου.

  • Και χαίρομαι για τις καταστροφές και τις αδικίες, αφού έτσι βλέπω ότι εγώ βρίσκομαι σε καλύτερη θέση χωρίς να πάλεψα ποτέ για να την καλυτερέψω.

  • Αλλά συγχωρούμαι και γι’ αυτό, γιατί δεν κοίταξα ποτέ κατάματα τον εαυτό μου στον καθρέφτη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: